Licorice Pizza
1973 yılında San Fernando Valley’de 15 yaşındaki çocuk oyuncu Gary Valentine, kendinden on yaş büyük Alana Kane’e aşık olur. Kadını etkilemek için giriştiği işler, beklenmedik sonuçlar doğurur.
Paul Thomas Anderson’ın bu harika büyüme hikâyesi, 1970’ler Kaliforniya yazının sıcak esintisiyle ve türlü türlü yaramazlıkla örülü. Alana Haim ve Cooper Hoffman’ın şahane performanslarıyla Licorice Pizza aşka, dostluğa, gençliğe ve özgürlüğe neşe dolu bir övgü niteliğinde.