1990’da Kuzey İran’ı sarsan depremin ardından, bir baba ile oğlu Arkadaşımın Evi Nerede? filminin iki çocuk oyuncusunun akıbetlerini öğrenmek için, yerle bir olmuş bölgeye doğru yola koyulurlar. Yolda birçok olaya tanık olurlar ve depremin yarattığı kaosu görürler.
Abbas Kiyarüstemi depremle sarsılan Koker köyüne geri dönerken bakışını enkazların ortasında kalan insanlara çeviriyor. Yolculuk boyunca, usta yönetmenin çok sevdiği motiflerle karşılaşıyoruz: gerçeklikten incelikle örülmüş bir hikaye, bir araba ve ödevlerden nefret eden ama futbolu seven bir çocuk.