Bir zamanlar sahnede fırtınalar estiren Calvero, artık kendi köşesine çekilmiş ihtiyar bir adamdır. Calvero, intihara teşebbüs eden komşusunu kurtarır. Belden aşağısı felç geçiren bu balerinin sağlığına kavuşmasına ve sahneye dönmek için kendine güvenini kazanmasına yardımcı olur.