Lina, Şilili bir aileye ev işlerinde yardım eder, kazandığı parayı ülkesi Peru’daki oğluna gönderir. Noel vakti gelip çattığında, Lima’daki evine dönmek için hazırlanırken, aslında evde kimsenin onu beklemediğinin farkına varır.