Kız olduğunu en başından bilen 7 yaşındaki Sasha’nın ailesi, kızlarının cinsiyet kimliğini nihayet kabul eder. Çağdışı kalmış kurallara göğüs gererlerken, Fransa kırsalındaki küçük bir topluluk, aradıkları kabullenilme hissini onlara sunar.
Genç bir trans kızın portresini çizen bu çarpıcı film, tutuculuk ve bürokratik engeller karşısında bir ailesinin mücadelesini ekrana taşıyor. Sébastien Lifshitz’in cinsiyet disforisine dair dürüst ve incelikli incelemesi, aynı zamanda bir ülkenin kimliğine işlemiş sorunları teşhis ediyor.