Ozu’nun çocukluğa dair filmlerinden ilham alan bu büyüme öyküsü, büyük ve evrensel temaları dert edinirken, küçük, mahrem anlara da odaklanabiliyor. Ira Sachs, yaşamın ilk yıllarındaki arzu ve heveslerin yoğunluğu ile yetişkin hayatının bıkkınlığı arasındaki gerilimi tam ortasından yakalıyor.