Artık neredeyse her şey için internete muhtaç durumdayız. Ne var ki, durup büyük resme bakmaya, internetin tekinsiz gücünün derinlikleri üzerine kafa yormaya pek azımız zaman harcıyor. Werner Herzog, NETSCOUT için hazırladığı belgeselde, çevrimiçi yollarla birbirine bağlanan yaşamlarımıza bakıyor.
Usta yönetmen Werner Herzog, internet dünyasıyla giderek daha da sıkılaşan bağlarımızı irdeliyor. Bir yandan gözlemlerken bir yandan da düşünceleri tetikleyen bir deneme. Herzog’un, teknolojiye dair tüm o şüpheciliğine karşın, bir akıllı telefon taşıdığını da öğreniyoruz!