Lolo
Parisli entelektüel Violette tatildeyken Jean-René’ye âşık olur. Yaz bittiğinde Paris’te bir araya gelen çiftin önünde bir engel vardır. Violette’in kendisine aşırı düşkün oğlu Lolo, bu ilişkiyi baltalamak için elinden geleni yapmaya kararlıdır.