Kötü giden evliliklerini kurtarmak isteyen Peter ve Marcia, köpekleri Cricket’le Avustralya kıyısında ıssız bir yere kamp yapmaya gider. Uzun ve güneşli bir hafta sonunun aralarındaki sorunları düzelteceğini umarlar ama doğanın buna pek niyeti yoktur.