Tommaso, İtalya’daki büyük bir makarna şirketinin ortağı olmak üzeredir. Edebiyat okuyup erkek arkadaşıyla yaşadığı Roma’dan eve dönerken hem cinsel yönelimi hem de gelecek planlarıyla ilgili gerçekleri ailesine söylemeye karar verir. Ne var ki ağabeyi Antonio yüzünden işler istediği gibi gitmez.