Rodrigo Moreno’nun Cannes’da ilgi çeken sürükleyici filmi, çalışma hayatının sıkıcılığına başkaldırıyor. Aşkın ve aydınlanmaların hareketlendirdiği bu sıradışı soygun filminde büyüleyici ve isyankar bir özgürleşme arzusu, hayatı tüm tuhaflıklarıyla kucaklıyor.