Müzisyen Fred Madison, eşiyle birlikte evlerinde çekilmiş gizemli VHS kasetler almaya başlar ve eşinin bir ilişkisi olduğundan şüphelenir. Eşini öldürmekten hüküm giydikten sonra gizemli bir şekilde ortadan kaybolur ve yerini farklı bir hayat süren genç bir tamirci alır.
Gerçeküstü filmlerin ustası David Lynch, bu yanlış anlaşılmış kült filmle Los Angeles’a dönüyor. Dallanıp budaklanan anlatısıyla kabusvari bir atmosfer yaratan eşsiz bir neo-noir.