Lost in the Post
Yeni çağ iletişim sistemleri içinde haberleşmenin imkanları ve imkansızlıkları, dijital dünyada sığındığımız yerler, aşk girişimleri ve tüm bunlara dair bir deneme.
Her şeyiyle dijital bu çağda nelere özlem duyarız, nasıl haberleşiriz? Reha Erdem, ekranlar ile ruhlar arasındaki o görünmez alanı; arzunun başıboş dolaştığı o boşluğu mesele ediniyor. Yönetmenin favori oyuncularından Elit İşcan ona bu arayışta eşlik ediyor.