İnancını yitirmiş bir film yıldızı Tokyo’da bir otel barında aynı derecede akıntıya kapılmış yeni evli biriyle iletişim kurar. Tokyo ortamı ve hayatın kendisinin mucizeleri ve çok boyutlu gizemler arasında etraflarındaki dil ve gelenek engellerini aşan iki bağ.
Hiç zamanın ruhuna birden hızla yükselen böyle bir film var mıdır? Şaşırmamalı: Sofia Coppola’nın Japonya’da coğrafi ve duygusal olarak sıkıntıda, zarifçe güzel ve hassas Bill Murray ve Scarlett Johansson portresi, kişiye özel ve evrensel olanın en kusursuz birleşimi. Modern bir klasik.