Murphy, Electra’nın annesinden bir mesaj alır: Kızı uzun süredir kayıptır. Bu mesajın üzerine Murphy, hayatının en büyük aşk hikayesini düşünmeye başlar ve sözler, oyunlar, aşırılıklar ve hatalarla dolu bu tutkulu dönemi yad eder.
Gaspar Noé, her defasında izleyeni hayrete düşürecek filmler yapmak konusunda kuşkusuz eşi benzeri olmayan bir yönetmen. Dönüş Yok isimli başyapıtının üstünden geçen on küsur yılın ardından Aşk gibi yine hileli bir başlıkla, üç kişi arasındaki ilişkiyi odağa alıyor.