Love Battles
Yeni Dalga sonrası dönemde faaliyet göstermiş büyük yönetmen Jacques Doillon (Ponnette), Fransızların tipik geveze filmlerine benzemeyen ilişki dramıyla herkesi şaşırtmıştı. Kadın-erkek arasındaki alışılmadık ölçüde yıpratıcı ve vahşi (!) mücadele, cesur ve zorlayıcı bir psikodrama örneği sunuyor.