Belgin, Ali’nin yardımıyla polis baskınından kurtulur ve ilişkileri gelişir. Evlenirler, ancak Ali’nin eski sevgilisi nedeniyle sorunlar yaşarlar. Ali ortadan kaybolur, Belgin ünlü bir şarkıcı olur. Ali geri döner ve Belgin’in hayatını sarsar.