Yakın arkadaş olan Julien ve Sophie, çocukken başladıkları tuhaf oyundan asla vazgeçemezler; sürekli birbirlerini yenmeye çalıştıkları korkusuz bir yarış vardır aralarında. Oyunlar giderek daha tehlikeli hale gelirken, esas amaçlarının duygularını gizlemek olduğunu fark ederler.
Çocukken girilen bir iddianın çığırından çıkışını anlatan bu pastel renkli romantik dramın başrollerinde Marion Cotillard ve Guillaume Canet yer alıyor. Amelie esintileri taşıyan filmde Yann Samuell, görsel yaratıcılık, saplantı ve kara sevdayla dolu zengin bir dünya yaratıyor.