Love Streams
Sarah, tüm yaşamını kocası Jack ve kızı Debbie’ye adamıştır. Ama işte şimdi boşanmak üzeredir. Robert Harmon ise ünlü bir best-seller yazarıdır. Romanlarında yalnız kadınlara, orospulara ve gece kuşlarına yer verir. Sarah içtenliğe susamıştır, Robert ise boşluktan kurtulmaya.