Nobel Ödüllü Japon yazar Yasunari Kawabata’nın öyküsünün bu serbest uyarlaması Edmund Yeo’nun imzasını taşıyor. Bir anne, kızı ve ortalıklarda olmayan bir babayı konu alan bu karanlık masalda gerilim hiç durmadan tırmanıyor. Gerçekçi olduğu kadar gizemli bir kısa film.