Zhenya ve Boris zorlu bir boşanma sürecinden geçerler. Kavgalarla dolu bu dönemi ikisi de hızlıca atlayıp yeni bir yaşama başlamak için sabırsızlanır. Hayatlarına başka birileri girmiştir bile. Tüm bunlar olurken görmezden gelindiğini hisseden 12 yaşındaki Alyoşa, bir gün ortadan kaybolur.