Loving Vincent
Yağlı boya animasyonla tasvir edilen bu hikayede genç bir adam sıkıntılı sanatçının son mektubunu vermek için Vincent van Gogh’un son zamanlarını yaşadığı yere gelir ve oradaki son günlerini inceler. Dikkat çeken Vincent’in parlak tabloları olduğu kadar tutkulu, şanssız hayatı ve gizemli ölümüdür.