Çocuktan farksız olan Johannes, Alplerdeki bir kulübede annesiyle birlikte münzevi hayatı yaşamaktadır. Günleri dualar ve ibadetle akıp giderken, modernite doğadaki yaşamlarının ortasına dalıverir. Turistik bir tesis, yaşadıkları cenneti mahvedip şeytanı uyandırma riskini beraberinde getirir.
Çocuksu merak ve öfke arasında hassas bir denge tutturan Franz Rogowski, fanatizm ve yiten masumiyete dair bu vahşi hikayede seyirciyi ekrana kilitliyor. Avusturyalı auteur Ulrich Seidl yapımı film, anne sevgisinin varabileceği uç noktaları Avusturya Alpleri’nin ıssızlığında keşfediyor.