MA
Dansçı ve koreograf Celia Rowlson-Hall çarpıcı çıkış filmi Ma’da, Meryem Ana’yı alıp, Amerikan çölleri, moteller ve Las Vegas manzaraları eşliğinde onun diyalogsuz ve özgün hikayesini radikal bir şekilde yeniden hayal ediyor. Geleneksel olmayan ve risk alan bir çalışma.