Hitchcock gerilimlerini ve Chabrol’ün sınıf eleştirilerini harmanlayan bu psikolojik gerilimde Virginie Efira, farklı kimlikleri taşıma konusundaki ustalığıyla büyülüyor. Arzunun sınırlarından dolanan gizemli ve sürükleyici hikaye.