Genç bir kadının ruh halinin derinliklerine nüfuz eden Madeline Madeline’i Oynuyor, kimlik, performans, gerçeklik gibi pek çok kavramı sorgulayan, enerjisiyle izleyiciyi harekete geçiren cesur bir anlatı. Filmdeki rolüyle çıkış yakalayan Helena Howard’a, Miranda July ve Molly Parker eşlik ediyor.