Bir dönem askerlik yapmış olan bir taksici, zor zamanında eski üstünden yardım alır. Ordu günlerinden bir kadın ise farkında olmadan adamın bakışını değiştirecek bir gerçeği ortaya çıkarır.
Lima sokaklarında geçen bu politik gerilim, geçmişi Peru’nun yakın tarihiyle yakından ilişkili olan bir adam üzerinden ülkedeki iktidar oyunlarını ve toplumsal adaletsizliği gün yüzüne çıkarıyor. Olağanüstü performansları ve giderek tırmanan gerilimiyle sürükleyici bir kefaret öyküsü.