Amalia Ulman’ın rengarenk komedisinde işler tuhaflaşıyor. Simon Rex ve Chloë Sevigny’nin başrollerinde yer aldığı film, internette sansasyon yaratma çabalarından capcanlı ve incelikli bir hikaye çıkarıyor.