Mainstream
Gia Coppola, ikinci uzun metrajlı filminde Los Angeles’taki şöhret olma tutkusunu alaya alıyor. Beğeni almak için tuhaf yollara başvuran bir internet ünlüsü rolünde Andrew Garfield, seyirciyi kendine hayran bırakıyor.