Making Mr. Right
Biliminsanı Jeff Peters, kendinin Ulysses adlı robot bir klonunu yaratır. Robota insan gibi davranmayı öğretmesi için işe alınan Frankie Stone, klonu hayallerinin adamına dönüştürür.
Pastel tonlarındaki bu sıradışı romantik komedi, Frankenstein hikayesini öngörülü bir şekilde tüketiciye yönelik yapay zeka çağına uyarlıyor. Her gibi filmlere adeta öncülük eden filminde Susan Seidelman, John Malkovich’e hem soğuk bilim insanı hem de onun insansı yaratımı rolünü veriyor.