Mamma Roma
Kendisini pazarlayan dostu Carmine’in bir taşra kızıyla evlenmesi Mamma Roma’yı isteksizce yaptığı fahişelikten kurtarır ve buluğ çağındaki oğlu Ettore ile tekrar bir araya gelmesini sağlar. Fakat Ettore genç suçluların yer aldığı bir çeteye katılır ve Bruna adında bir sürtük kıza âşık olur.