Usta sinemacı Lars von Trier’den, en az kendi zihni kadar karmaşık ve derinlikli bir hikaye. Kölelik gibi son derece hassas bir konuyu ele alan bu hazmı zor film, öncüsü Dogville gibi Brecht oyunlarını andıran havası ve Amerikan karşıtı tonuyla sarsıcı bir dünya kuruyor.