Manifesto
Cate Blanchett 13 farklı karaktere hayat vererek 19. ve 20. yüzyıllara damga vurmuş manifestoların ruhunu canlandırıyor. Komünist Manifesto’dan Dogma 95’e pek çok farklı metin, bazen evsiz bir adam, bazen bir fabrika işçisi, bazen de bir haber spikeri tarafından dillendiriliyor.
Tár filminin yıldızı Cate Blanchett, Julian Rosefeldt imzalı bu deneysel filmde bir haber spikeri, fabrika işçisi ve CEO da dahil tam 13 karakteri canlandırıyor. Dadaizm ve sitüasyonizmden ilham alan Manifesto, Blanchett’in olağanüstü performansıyla tüm manifestolara saygı duruşunda bulunuyor.