Avangard sinemacı Peter Tscherkassky’nin filmi, görüntüler ile görüntünün kaydedildiği materyal arasındaki ilişkiyi sorguluyor. Tscherkassky, selüloit ile oynayarak sinemanın zaman algısı ve ses kuşağı üzerinde deneylere girişiyor.