Bu Hollywood hikâyesinde Agatha, akıl hastanesinden çıkar ve zengin Weiss ailesinin hayatını altüst eder. Baba Stafford kişisel gelişim kitaplarıyla köşeyi dönmüş bir psikoterapisttir. Anne Christina ise rehabilitasyondan yeni çıkmış 13 yaşındaki çocuk yıldız oğulları Benjie’nin menajeridir.