Maria
Şöhret yıllarının ardından Paris’teki evine çekilen efsanevi opera şarkıcısı Maria Callas, çalkantılı hayatının anılarıyla cebelleşir.
Jackie Kennedy ve Prenses Diana’yı tüm yönleriyle beyazperdeye taşıyan Pablo Larraín, şimdi de kültür ikonu Maria Callas’ın görkemli bir portresini çiziyor. Çığır açan divanın trajik son günlerini anlatan filmde Angelina Jolie, yoğun performansıyla izleyiciyi avucunun içine alıyor.