Maria by Callas
New York’ta yaşayan Yunan kökenli bir ailede hayata mütevazı bir başlangıç yaptıktan sonra dünyaca ünlü bir yıldıza dönüşen Maria Callas’ın öyküsü. Konserler, röportajlar, videolar ve basılmamış anılarla bu olağanüstü kadının bilinmeyen yönleri gün yüzüne çıkıyor.