Josh Safdie, zafer uğruna her şeyin göze alındığı bu hareketli masa tenisi geriliminde Amerikan rüyasıyla tehlikeli bir oyun oynuyor. Timothée Chalamet, New York’un karanlık 1950’ler yeraltı dünyasında laf cambazlığıyla yolunu buluyor.