Xavier Dolan, 2019’da Altın Palmiye için yarışan filminde, kameranın hem önünde hem de arkasında bir yıldız gibi parlıyor. Farklı sınıfsal geçmişlere sahip iki erkeğin arasındaki dostluğa ve muhtemel romantik hislere dair zarif, içe dokunan bir öykü.