Bir süredir birlikte olan Michelle ve Allen, sonunda ilişkilerini evlilikle taçlandırmaya karar verir. Çift, aldıkları bu güzel haberi paylaşmak için ailelerini bir araya getirmeyi planlar. Ancak görünüşe göre onların ebeveynleri zaten birbirlerini iyi tanımaktadır.