35 yaşındaki yalnız, başarısız ve umutsuz bir adamın, bir kadınla sorunlarını konuşmak için organize ettiği oyun, kendi kırgınlıkları ve korkularıyla yüzleşmesiyle sonuçlanacaktır.
Buse Halaçoğlu’nun kısa filmi, kendini yok etme dürtüsü ile yeniden doğuş arasındaki hassas ve gerilimli dengeye odaklanıyor. Korkular ve gerçekleşmeyen hayallerle döngüsel bir biçimde yüzleşen film, acıları güce dönüştürüp hayata devam etme cesareti bulma mücadelesini resmediyor.