Charlie bir ikilem içindedir: Hem New York’un Little Italy mafyasında yükselmek hem de günahlarından arınmak ister. Sorunlu arkadaşı Johnny Boy’u kurtarmaya çalışarak kefaretini ödemeye niyetlidir. Ancak bu durum, mafya üyesi amcası Giovanni ile ilişkisini bozacaktır.