Ailesine bakmak için Burkina Faso’dan ayrılan Ayiva, arkadaşı Abas ile birlikte kaçak yollardan İtalya’ya girer. Burada yeni hayatlarına alışmaya çalışırken, yerli halkla aralarındaki gerginlik artar ve işler giderek tehlikeli hale gelir.
Jonas Carpignano’nun Calabria üçlemesinin ilk filmi, Koudos Seihon’un yaşam öyküsünü belgesel ve dramayı harmanlayarak aktarıyor. Avrupa’daki göçmen krizini dürüstlükle resmeden bu çarpıcı çıkış filmi, İtalya’daki Afrikalı işçilerin gördüğü onur kırıcı muameleyi de gözler önüne seriyor.