Medusa Deluxe
Thomas Hardiman’ın bir kuaförlük yarışmasını fona alan iddialı ve şaşaalı filminde saç spreyleri ve hararetli dedikodular, gizemli bir cinayet öyküsüne eşlik ediyor. Efsanevi tasarımcı Eugene Souleiman’ın elinden çıkma büyüleyici saçlar, nice sırrı barındırıyor!