Meek's Cutoff
Wendy ve Lucy’nin sade dilinden sonra Kelly Reichardt, Western türüne kendi yorumunu getirerek bizi şaşırtıyor. Michelle Williams yine başrolde olsa da filmin asıl yıldızı Bruce Greenwood oluyor. Büyüleyici bir gözlem gücü ve alametlerle dolu, ne anlatmak istediğini çok iyi bilen bir film.