Megalopolis
Francis Ford Coppola’nın üstünde otuz yıldır çalıştığı bu iddialı bilimkurgu başyapıtı, olağanüstü bir zeka ve azmin ürünü. Adam Driver’ın başı çektiği yıldız kadrosuyla Megalopolis, yıkılmanın eşiğindeki yozlaşmış bir toplumun hikayesini anlatırken, kötülük ile idealizmi karşı karşıya getiriyor.