Justine, kendi düğünü için ablasının malikânesine vardığında içindeki şeytanlarla olan savaşı yeniden başlar. Hal ve hareketleriyle partinin huzurunu kaçırır. Aile arasındaki gerilim tırmanır. O sırada Melankoli isimli bir gezegen gökyüzünde görünür ve Justine, Dünya’nın yok olacağından emindir.