1980’ler, Güney Kore’de ufak bir kasaba. Sadist bir seri katil, genç kadınları tecavüz ederek öldürür. Çalışma yöntemleri birbiriyle çakışan üç dedektif davaya atanır ancak umutlarını giderek kaybederler. Beyhude bir çabayla zamana karşı yarışarak katilin sapkın zihnini çözmeye çalışırlar.
Koreli bir seri katilin tüyler ürpertici öyküsünü anlatan bu çok beğenilen Bong Joon Ho gerilimi, gizemli tüneller ve kamış tarlalarıyla dolu tenha kasabaların kayıtsızlığını tüm çarpıcılığıyla yansıtıyor. Aşırı şiddet ve karanlık mizahın buluşması, sonraki yıllarda yönetmenin imzası haline geldi.