Sosyal hizmet görevlisi olarak çalışan Sylvia, kızı ve işi etrafında dönen basit bir hayat sürer. Geçmişinden bir figür olan Saul’un bir gece kapısında belirmesiyle günlük rutini beklenmedik bir hal alır. Geçmişin kapısını aralayan bu sürpriz karşılaşma, ikisini de derinden etkileyecektir.
Travmaların etkisi, zorlu kararlar ve iyi niyetlere dair bu incelikli hikayede Jessica Chastain ile Peter Sarsgsard yüreklere dokunan performanslar sergiliyor. Yönetmen Michel Franco’nun derinlikli bakışıyla Hatır, karanlığın içinde umut, sıcaklık ve anlayış dolu bir yer bulmayı başarıyor.