Metropolitan
Princeton öğrencisi Tom, kış tatilini evinde geçirir. Bu sırada New York’un Yukarı Doğu Yakası’nın burjuva kesiminden bir arkadaş grubuyla tanışır. Gruba kabul edilen Tom, Audrey’den etkilense de eski sevgilisi Serena’ya olan duygularıyla yüzleşmelidir.
Whit Stillman, New York’taki “kent burjavazisine” mizahi bir bakış attığı bu filmle Amerikan sinemasına bomba gibi düştü. Kendine has mizahı ve insan davranışına dair özgün gözlemleriyle Stillman, 90’ların en dikkat çeken sinemacılarından biri haline geldi.